Wybrane publikacje naszych Członków z metodyki nauczania przy pomocy technologii internetowych
Asotska-Wierzba, Y. (2021). Synchronous computer-supported collaborative writing of a proposal during the pandemic. W: Kucharczyk R., Krajka, J. (red.), Kształcenie językowe w dobie pandemii. Neofilolog, nr 57/2. Kliknij, aby zobaczyć więcej
Asotska-Wierzba, Y. (2021). Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnej w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. W: Rokita-Jaśkow J., Nosidlak K. (red.), Nauczania języków obcych dzieci. Globalne wyzwania, lokalne rozwiązania. Wydawnictwo Naukowe UP. 154-164.
Asotska-Wierzba, Y. (2018). Scaffolding strategic academic reading in online language learning. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. AUPC 246, 86-95.
Kołowska-Gawiejnowicz, M., Kołodziejczak, B., Siatkowski, I., Topol, P., Zych, J. (2018). Infografiki – nowy trend wizualizacji informacji wspomagający procesy edukacyjne. EDUKACJA – TECHNIKA – INFORMATYKA, Kwartalnik naukowy Nr 2/24/2018, 138-148. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, DOI: 10.15584/eti.2018.2.18.
Kwiatkowska, W., Wiśniewska-Nogaj, L. (2022). Digital Skills and Online Collaborative Learning: The Study Report. The Electronic Journal of e-Learning, 20(5), 510-522.
Kwiatkowska, W. (2021). Distance Education – Research Areas, Proposals and Perspectives. Przegląd Badań Edukacyjnych (Educational Studies Review), 34. 209–226. DOI 10.12775/PBE.2021.026.
Kwiatkowska, W. (2019). The Identity of Young Adults and their E-learning Performance. e-mentor, 3(80), 18–23. DOI: 10.15219/em80.1419.
Marciniak, J., Wójtowicz, A., Kołodziejczak, B. [i in.]. (2022). Impact of Course Scheduling on Student Performance in Remote Learning. W: ITiCSE ’22: Proceedings of the 27th ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education, Vol. 1, 2022, New York, Association for Computing Machinery, 400-406, DOI:10.1145/3502718.3524788.
Mokwa-Tarnowska, I. (2019). Zastosowanie infografik do kształcenia umiejętności twardych i miękkich na zajęciach z języka angielskiego technicznego. Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. 81-86. DOI: 10.32016/1.65.13.
Mokwa-Tarnowska, I. (2017). E-learning i Blended Learning w Nauczaniu Akademickim: Zagadnienia Metodyczne. Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej.
Mokwa-Tarnowska, I., & Tarnowska, V. (2022). The Impact of Support for Language Development in Online Classes at Gdansk University of Technology During the COVID-19 Pandemic. International Journal of Research in E-learning, 8(1), 1-24. Kliknij, aby zobaczyć więcej .
Pokrzycka, L. (2021). Rola aplikacji dydaktycznych w nauczaniu zdalnym. E-mentor, 88, nr 1, Kliknij, aby zobaczyć więcej.
Pokrzycka, L. (2020). Zdalne nauczanie w Estonii na przykładzie Uniwersytetu Technicznego w Tallinie. Zarządzanie Mediami, 2020, 8(3), 169-182.
Pokrzycka, L. (2019). Efektywność e-nauczania w szkolnictwie wyższym. Studia przypadków. Zarządzanie Mediami, 7(1), 15-27.
Roszak, M. (2019). Ocena przydatności e-learningu w kształceniu medycznym z zakresu patofizjologii. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Smyrnova-Trybulska, E. (2018). Technologie informacyjno-komunikacyjne i e-learning we współczesnej edukacji. Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Kliknij, aby zobaczyć więcej
Smyrnova–Trybulska, E., Kommers, P., Morze, N., Pavlova, T., Sekret, I., (2017). Using Effective and Adequate IT Tools for Developing Teachers’ Skills. International Journal of Continuing Engineering Education and Lifelong Learning. 27(3), 219–245.
Smyrnova–Trybulska, E., Stach, S., Burnus, A., Szczurek, A. (2012). Wykorzystanie LCMS Moodle jako systemu wspomagania nauczania na odległość, Smyrnova–Trybulska, E., Stach, S. (red.). Katowice – Cieszyn: Studio Noa dla Uniwersytetu Śląskiego. Kliknij, aby zobaczyć więcej .
Szulc, J. (2018). Personalizacja w e-learningu: przegląd rozwiązań. Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, 81–84.
Walasek, T. (2022). E-learning akademicki. Narzędzia i metodyka. Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej. Kliknij, aby zobaczyć więcej .
Widła H. (2022) L’impact de la pandémie sur les pratiques universitaires en didactique des langues, Neofilolog, 59/2, 11-28. Kliknij, aby zobaczyć więcej .
Widła H. (2022). Remote teaching of philological specialisations in the light of experiences during the pandemic ‒ in the eyes of students and teachers. International Journal of Research in E-Learning, 8(1), 1-22. Kliknij, aby zobaczyć więcej .
Widła H. (2019). Implementation of IT Tools as a Method of Improving Language and Communication Skills of Bi- and Trilingual Students. International Journal of Research in E-Learning, 5(2), 33-48. Kliknij, aby zobaczyć więcej .
Zuziak, W. , Smyrnova–Trybulska, E., (2017). Podejście inżynierskie w nauczaniu. Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, 52, 125–130. Kliknij, aby zobaczyć więcej